LEVERING

 

Normalt har du varene på postkontoret 2-3 dager fra vi har mottatt din bestilling. Postkontoret gir deg beskjed når pakken kan hentes.

 

Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglementer. I tillegg vil du bli fakturert for fraktkostnadene.

 

RETUR

 

Du har 14 dagers angrerett etter at du har mottatt din bestilling. Varer som blir returnert ut over denne fristen, vil ikke refunderes.

 

Returnere i butikk

 

Du kan returnere varer kjøpt på Brustadshop.no i en av våre fysiske butikker. Ta med varene du ønsker å returnere og ferdig utfylt angreskjema. Du kan velge mellom å returnere orderen på Brustad Bagn, Brustad Fagernes eller Login Fagernes. Vi vil ta i mot varen(e) og refundere deg via nettbutikken så fort vi har anledning. Du vil få tilbake pengene på din valgte betalingsmåte, da enten Klarna eller Vipps. Vi refunderer ikke fra vår kasse i butikk.

 

Returnere per post

 

Dersom du ønsker å returnere varen per post, må kjøper selv betale frakt. Du kan enkelt booke en retur i Posten eller PostNord sin app, eller få hjelp til dette på ditt lokale postkontor. Send varen i retur til følgende adresse:

 

Alf Brustad AS
Storebruvegen 55
2930 Bagn
Norge

 

Returskjema ligger vedlagt i pakken. Fyll ut dette og legg det sammen med varen du ønsker å returnere. Mangler du returskjema kan du laste det ned HER!

 

BETALING

 

Oppkrav

 

Hvis du har valgt oppkravsgebyr vil gebyret komme i tillegg til fakturabeløpet.

 

Kunder på Svalbard

 

Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr 230,-.